75 bin adetle satış rekoru hedefliyor

Bu yılın ocak-eylül döneminde, satışlarını bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 180 artıran marka, SUV pazarındaki iddiasına ek olarak B-SUV segmentindeki temsilcisi 2008’i de yenileyerek liderliğini sürdürmeyi planlıyor. Ağustos ayında benzinli, dizel ve elektrikli olmak üzere 3 farklı motor seçeneğiyle, Allure ve GT donanımıyla satışa sunulan yeni 2008’e geçtiğimiz günlerde 1 milyon 340 bin TL’den başlayan fiyatlara sahip Active Prime donanımı da eklendi. Yenilenen tasarımı ve iç mekân özellikleriyle yaz aylarında Türkiye’de satılmaya başlanan 508 de 1.5 litrelik BlueHDi 130 turbo dizel motoru ve EAT8 otomatik şanzıman kombinasyonuyla, 1 milyon 770 bin TL’lik lansman fiyatları ile satışa çıktı.

YÜZDE 180 BÜYÜME

Peugeot Türkiye Genel Müdürü Gülin Reyhanoğlu, “Peugeot Türkiye olarak, ocak-eylül döneminde ise 59 bin adete yakın bir satış performansı ortaya koyarak, yılsonu hedeflerimizi ilk 9 aylık dönemde yakalamış olmanın gururunu yaşıyoruz. Sadece kendimize verdiğimiz sözü değil, bayilerimize ve müşterilerimize de verdiğimiz sözleri tuttuk. Bir önceki yıla göre otomotiv pazarının büyüme oranı yüzde 65 iken, Peugeot Türkiye olarak yüzde 180’nin üzerinde büyüme yakaladık. Şimdi Cumhuriyetimizin 100. yılında, rekorun rekorunu kırmayı hedefleyerek, 75 bin adetin üstünde bir satışla yılı tamamlamayı amaçlıyoruz” ifadelerini kullandı.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir